Mokinių priėmimas į mokyklą

Mokinių priėmimas į mokyklą vykdomas centralizuotai vadovaujantis Marijampolės savivaldybės tarybos nustatyta tvarka parsisiųsti.

Marijampolės savivaldybės administracijos informacija apie centralizuoto mokinių priėmimo į bendrojo ugdymo mokyklas informacinę sistemą

Prašymo pateikimas

Tėvams, gavus patvirtinimą iš Marijampolės savivaldybės administracijos apie patekimą į mokyklą, reikia atvykti pasirašyti sutartį.

Atvykus pasirašyti sutarties turėti šiuos dokumentus:

  • gimimo liudijimo ar asmens tapatybės kortelės/paso kopiją;
  • pažymą apie mokinio pasiekimus ankstesnėje mokymo įstaigoje;
  • skaitmeninę dokumentinę foto nuotrauką;
  • pedagoginės psichologinės tarnybos pažymą apie mokinio specialiuosius ugdymo(si) poreikius (jeigu tokią turi).

Mokinys, mokęsis užsienyje, priimamas bendra tvarka.

Informacija atnaujinta: 2022-11-03 14:11:10

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Translate »
Skip to content