,,Tūkstantmečio mokyklų‘‘ (TŪM) programos darbo stebėjimo stažuotėje Suomijoje dalyvavo penkios mokyklos pedagogės. Lankėmės keliose mokyklose ir kitose švietimo įstaigose. Espo tarptautinėje mokykloje susipažinome su Suomijos švietimo aktualijomis, lyderystės, mentorystės svarba, fenomenais ir STEAM grįstu ugdymu, įtraukiuoju ugdymu, mokyklos kultūra. Lankantis Hämeenlinna aukštesniojoje mokykloje organizuotose kūrybinėse dirbtuvėse tyrinėjome Covid-19 paslaptis naudojant virusų geometriją ir STEAM. Tai buvo unikali patirtis. Seminarą vedė žymus tyrėjas Kristof Fenyvesi. Taip pat interaktyvioje internetinėje diskusijoje susipažinome su Suomijos ir Pietų Afrikos bendradarbiavimu STEAM ugdyme. Šis bendradarbiavimas suteikė naujų įžvalgų apie STEAM taikymą. Helsinkio universiteto Vicki mokykla- tai pagrindinė ir bendrojo lavinimo bei besimokančiųjų mokytojų mokykla. Tai vieta, skirta mokytis ir dirbti kartu. Apžiūrėję mokyklos viešąsias erdves lankėmės anglų klb., fizikos, geografijos, informacinių technologijų, pradinių klasių pamokose… Paskutinę dieną kelias valandas praleidome Heureka mokslo centre, kuriame lankytojai gali gilintis į STEAM sritis per įvairias interaktyvias patirtis.
Ši stažuotė – tai unikali patirtis, skatinanti kūrybišką mąstymą bei įgūdžius, reikalingus STEAM disciplinoms.
Projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“ vykdomas pagal 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos Švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12-003-03-01-01 „Įgyvendinti „Tūkstantmečio mokyklų“ programą“. Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės (EGADP) bei Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis.












Informacija atnaujinta: 2025-02-13 14:02:01