Netradicinio ugdymo diena – Eksperimentų diena

Netradicinio ugdymo diena – Eksperimentų diena

Kad suprastum, neužtenka tik pamatyti ar išgirsti, reikia padaryti  ir patirti pačiam.  Bandymai, eksperimentai, tyrinėjimai – tokia veikla patraukia vaikų dėmesį. Viena   netradicinio ugdymo  diena buvo skirta eksperimentams.  Gamtos  ir socialinių mokslų bei matematikos mokytojos  pakvietė mokinius   atlikti bandymus, daryti tyrimus, eksperimentuoti  savo aplinkoje. Mokiniai galėjo pasirinkti  tiriamąją veiklą iš trylikos   mokytojų pasiūlytų temų. Sulaukėme 156  darbų.  

Mokiniai aiškinosi, kaip nustatyti pasaulio kryptis pagal gamtos požymius, domėjosi savo kiemo automobilių įvairove , nustatė jų gamintojus,  bandė atpažinti  pievos augalus ir gyvūnus, tyrė eismo intensyvumą gatvėje,  matavo Šešupės vandens tėkmės greitį, apskaičiavo medžio dydį, ieškojo geometrinių figūrų  gamtoje, įrašė gamtinės aplinkos garsus, darė cheminius eksperimentus – kiaušnį pavertė „guminiu kiaušiniu“.

Eksperimentuodami mokiniai  tobulino savo mąstymo įgūdžius,  stiprino pasitikėjimo savimi jausmą, kaupė patirtį, stiprino savo kritinį mąstymą, ,  lavino pagrindinius pojūčius: regėjimą, lytėjimą, klausą, uoslę, geriau suvokė juos supantį pasaulį, pritaikė įgytas žinias , smagiai leido laiką gamtoje.

Ačiū mokiniams už aktyvią eksperimentų dieną, už įdomiai pateiktus darbus.

Gamtos ir socialinių  mokslų mokytojos

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *