Kad suprastum, neužtenka tik pamatyti ar išgirsti, reikia padaryti ir patirti pačiam. Bandymai, eksperimentai, tyrinėjimai – tokia veikla patraukia vaikų dėmesį. Viena netradicinio ugdymo diena buvo skirta eksperimentams. Gamtos ir socialinių mokslų bei matematikos mokytojos pakvietė mokinius atlikti bandymus, daryti tyrimus, eksperimentuoti savo aplinkoje. Mokiniai galėjo pasirinkti tiriamąją veiklą iš trylikos mokytojų pasiūlytų temų. Sulaukėme 156 darbų.
Mokiniai aiškinosi, kaip nustatyti pasaulio kryptis pagal gamtos požymius, domėjosi savo kiemo automobilių įvairove , nustatė jų gamintojus, bandė atpažinti pievos augalus ir gyvūnus, tyrė eismo intensyvumą gatvėje, matavo Šešupės vandens tėkmės greitį, apskaičiavo medžio dydį, ieškojo geometrinių figūrų gamtoje, įrašė gamtinės aplinkos garsus, darė cheminius eksperimentus – kiaušnį pavertė „guminiu kiaušiniu“.
Eksperimentuodami mokiniai tobulino savo mąstymo įgūdžius, stiprino pasitikėjimo savimi jausmą, kaupė patirtį, stiprino savo kritinį mąstymą, , lavino pagrindinius pojūčius: regėjimą, lytėjimą, klausą, uoslę, geriau suvokė juos supantį pasaulį, pritaikė įgytas žinias , smagiai leido laiką gamtoje.
Ačiū mokiniams už aktyvią eksperimentų dieną, už įdomiai pateiktus darbus.
Gamtos ir socialinių mokslų mokytojos
Informacija atnaujinta: 2021-06-24 17:06:09