“Mano laisvalaikis be smurto ir patyčių”

Lapkričio mėnesį mokyklos socialinė pedagogė vedė užsiėmimus 4a ir 5c klasėse „Mano laisvalaikis be smurto ir patyčių“.

Mokiniams buvo pateiktos penkios situacijos apie smurtą ir patyčias. Vaikai diskutavo, išsakė savo mintis  kuo skiriasi  skundimas ir  pagalbos prašymas, atsakė į klausimus.

Užsiėmimo metu buvo akcentuojama:

  • nesvarbu kokį vaidmenį vaikai atlieka patyčių situacijoje(aukos, skriaudėjo, stebėtojo) jie visi yra situacijos dalyviai ir gali sustabdyti patyčias. Nieko nedarydamas skatina patyčias plisti.
  • labai svarbu kreiptis pagalbos tose situacijose, kai patys vaikai negali susidoroti su kitų vaikų elgesiu.
  • pastebėjus patyčias svarbu apie tai pranešti suaugusiam žmogui

Mokiniai, apibrėžę savo rankos kontūrą, ant kiekvieno nupiešto rankos piršto surašė vardus tų žmonių, į kuriuos gali kreiptis pagalbos, kai iš jų tyčiojamasi ir suklijavę į geranoriškumo medį užtvirtino  pridėdami savo delną prie medžio, kai kurie pasidalino ką parašė.

Šio užsiėmimo metu mokiniai patyrė daug gerų akimirkų, nuoširdžiai dirbo grupelėse, palaikė vienas kitą, noriai bendravo, išsakė savo jausmus, gerąsias savo savybes, pasakojo, kad savo laisvalaikį leidžia be patyčių.

Socialinė pedagogė

Nuotraukas peržiūrėsite paspaudę rodyklę ant tamsios juostos


Bookmark the permalink.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *