Tarptautiškumas yra svarbus švietimo ateičiai, nes tarpkultūrinė kompetencija yra reikšminga konkurencingo XXI a. piliečio kompetencijų dalis. Pažinti kitas šalis, jų papročius ir kultūrą, suvokti savo ir kitų bendrumą ir savitumą yra būtina. Tam pasitarnauja Erasmus+ projektai, kurie įtraukia kiekvieną bendruomenės narį. Mokiniai gauna puikią galimybę keliauti ir pažinti kitų šalių kultūrą bei tradicijas, tobulinti užsienio kalbos įgūdžius. Mokytojai kelia savo kvalifikaciją, mokosi kalbų, dalijasi gerąja patirtimi, o tai irgi plečia jų akiratį. Mokykla gauna stiprų impulsą tobulėti, keistis – kasdien turi būti pasirengęs naujovėms ir netradiciniams sprendimams.
Daugeliui kyla klausimas, kaip Lietuva atrodo projektiniuose mainuose tarp kitų šalių? O mes, ypač tie, kurie neišvykstame iš savo šalies į projektinius mainus, esame linkę save nuvertinti.
2019 m vasario 10 -15 d teko su Erasmus + projektine grupe ,,Walking the line“ lankytis Ispanijoje, Barselonos Francesc Macia mokykloje . Jei palygintume kai kurias Baskijos, Galicijos ir Katalonijos regiono ir Lietuvos mokyklas , tai mūsiškės yra labai jaukios, estetiškos ir tvarkingos. Mūsų mokinių kalbinės žinios, bendrosios kompetencijos yra geresnės nei daugelio esamų ar buvusių projekto partnerių.
Šiandien, kai pasitikėjimas Lietuvos švietimo sistema žemiausias per 20 metų, aš drąsiai teigiu – Lietuvos švietimas neatsilieka nuo kitų ES šalių.
Nuotraukose akimirkos iš projektinių veiklų Ispanijoje ir Prancūzijoje.
Informacija atnaujinta: 2019-02-22 14:02:02