Erasmus+ projektai – tai gebėjimas komunikuoti su daugiakultūre aplinka

Tarptautiškumas yra svarbus švietimo ateičiai, nes tarpkultūrinė kompetencija yra reikšminga konkurencingo XXI a. piliečio kompetencijų dalis. Pažinti kitas šalis, jų papročius ir kultūrą, suvokti savo ir kitų bendrumą ir savitumą  yra būtina. Tam pasitarnauja Erasmus+ projektai, kurie  įtraukia kiekvieną bendruomenės narį. Mokiniai  gauna puikią galimybę keliauti ir pažinti kitų šalių kultūrą bei tradicijas, tobulinti užsienio kalbos įgūdžius. Mokytojai kelia savo kvalifikaciją, mokosi kalbų, dalijasi gerąja patirtimi, o tai irgi plečia jų akiratį. Mokykla gauna stiprų impulsą tobulėti, keistis – kasdien turi būti pasirengęs naujovėms ir  netradiciniams sprendimams.

Daugeliui kyla klausimas,  kaip  Lietuva  atrodo projektiniuose mainuose tarp kitų šalių?  O mes, ypač tie,  kurie  neišvykstame iš savo šalies  į projektinius mainus,  esame  linkę save nuvertinti.

2019 m  vasario 10 -15 d  teko su Erasmus + projektine grupe ,,Walking the line“ lankytis Ispanijoje, Barselonos Francesc Macia mokykloje . Jei palygintume  kai kurias  Baskijos, Galicijos ir Katalonijos regiono   ir Lietuvos mokyklas , tai  mūsiškės yra labai jaukios, estetiškos ir tvarkingos. Mūsų mokinių kalbinės žinios, bendrosios kompetencijos yra  geresnės nei  daugelio esamų ar buvusių projekto partnerių.

Šiandien, kai pasitikėjimas  Lietuvos švietimo sistema žemiausias per 20 metų, aš drąsiai teigiu – Lietuvos švietimas neatsilieka nuo kitų ES šalių.

Nuotraukose akimirkos iš projektinių veiklų Ispanijoje ir Prancūzijoje.


Bookmark the permalink.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *