Atradimai ir edukacijos Druskininkuose

Atradimai ir edukacijos  Druskininkuose

4a klasės mokiniai su mokytoja Jūrate Ališkevičiene išvyko į integruoto ugdymo dieną Druskininkuose. Besigrožėdami Dzūkijos gamta atsiradome kūrybinėse dirbtuvėse.

„Sūri pamoka Druskos mieste” – tai linksma atrakcija – edukacija su druska skulptoriaus Tauro Česnulevičiaus kūrybinėse dirbtuvėse. Mokiniai daug sužinojo apie naudingąsias, gydomąsias druskos savybes. Iš druskos masės formavome erdvinius paveikslėlius su Lietuvos žemėlapio kontūrais. Antroji užduotis- iš druskos kristalinio gabalo nušlifuoti ir suformuoti druskinę skulptūrą. Kiek buvo rimties, šypsenų, išradingų formų, pasitarimų, skulptoriaus patarimų.

Trečioji pamoka -pasaulio pažinimo pamoka laive. Plaukiant laivu stebėjome pakrančių paukščius. Išdidžiai stoviniavo pilkieji garniai, daugybė ančių. Klasės žvejai sužinojo, kad Nemune gyvena 9 rūšys plėšriųjų žuvų. Didžiausios Lietuvos upės ekologinė problema- gylio mažėjimas. Plaukėme ir nustebome, kad viduryje upės gylis 50-60 cm. Vis aktyviau formuojasi naujos salos, kurios trukdo laivybai. Prieš 100 metų buvusi maža salelė, pavirto didele sala , kurioje galima gyventi.

Ketvirtoji pamoka – etikos ir dailės technologijų pamoka vyko „Druskininkų kolonadų“ restorane. Čia mūsų laukė dienos pietūs, estetiškai paserviruoti stalai, išradingai pateiktas desertas – saldi dovana mokiniams.

Penktoji pamoka – integruota lietuvių kalbos ir muzikos pamoka M. K. Čiurlionio muziejuje. Mokiniai patys buvo gidai ir jaunieji menotyrininkai. Pristatė mėgstamiausius paveikslus ir atspėjo muzikinius kūrinius „Jūra“ ir „Miške“. Trumpi ir informatyvūs pranešimai sudomino muziejaus darbuotojas. Dovanų gavome kryžiažodį apie kompozitoriaus ir dailininko gyvenimą , kūrybą.

Šeštoji pamoka – pažintis su Vytauto Kazimiero Jonyno kūryba jo vardo galerijoje – dailininko, skulptoriaus, grafiko, knygų iliustratoriaus darbais. Mokinius nustebino įvairiapusiškas menų ir technologijų išmanymas viename asmenyje.

Po pamokų nuskubėjome į „Saulutės“ sanatoriją, kur gydosi po operacijos mūsų klasės draugas Rytis. Smagiai pasišnekučiavome sanatorijos kiemelyje ir pasukome Sūduvos sostinės link. Diena kupina patirčių, džiaugsmo ir spalvingiausių įspūdžių.