Specialusis pedagogas

Jūratė Kazlauskienė
Kabineto Nr. 316 

Tikslas: didinti mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymosi kokybę.
Uždaviniai:

  1. Bendradarbiaujant su pedagogais laiku pastebėti mokinių specialiuosius poreikius.
  2. Tenkinti mokinių specialiuosius ugdymo poreikius, vedant individualius, pogrupinius, grupinius lietuvių kalbos, matematikos dalykų užsiėmimus 1-10 klasių mokiniams.
  3. Šalinti priežastis, sukeliančias mokymosi (skaitymo, rašymo, tarties) sunkumus:
    • Lavinti foneminę klausą.
    • Lavinti smulkiąją, tiksliąją motoriką.
    • Turtinti aktyvųjį bei pasyvųjį žodyną.
    • Formuoti regimuosius, laiko bei erdvės  vaizdinius.
    • Lavinti gramatiškai taisyklingą rišliąją kalbą.
  4. Vykdyti veiklą mokyklos Vaiko gerovės komisijosje:
    • Analizuoti mokynių ugdymosi poreikius, problemas ir nesėkmingo mokymosi priežastis.
    • Atlikti mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, pirminį vertinimą ir teikti siūlymus Vaiko gerovės komisijos vadovui dėl specialiojo ugdymo šiems mokinams skyrimo.
    • Teikti rekomendacijas (konsultuoti) pedagogus, tėvus (globėjus) dėl specialiojo ugdymo būdų, metodų, trukmės pritaikymo, specialiųjų mokymo priemonių naudojimo, vaiko ugdymo proceso organizavimo, elgesio, lankomumo ir kitais aktualiais klausimais.
    • Esant būtinybei siūlyti tįvams (globėjams) vaiko specialiuosius ugdymosi poreikius įvertinti Pedagoginėje psichologinėje tarnyboje.
  5. Siekti nuolatinės mokinių ugdymo pažangos.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *