Lapkričio mėnesį mokyklos socialinė pedagogė vedė užsiėmimus 4a ir 5c klasėse „Mano laisvalaikis be smurto ir patyčių“.
Mokiniams buvo pateiktos penkios situacijos apie smurtą ir patyčias. Vaikai diskutavo, išsakė savo mintis kuo skiriasi skundimas ir pagalbos prašymas, atsakė į klausimus.
Užsiėmimo metu buvo akcentuojama:
- nesvarbu kokį vaidmenį vaikai atlieka patyčių situacijoje(aukos, skriaudėjo, stebėtojo) jie visi yra situacijos dalyviai ir gali sustabdyti patyčias. Nieko nedarydamas skatina patyčias plisti.
- labai svarbu kreiptis pagalbos tose situacijose, kai patys vaikai negali susidoroti su kitų vaikų elgesiu.
- pastebėjus patyčias svarbu apie tai pranešti suaugusiam žmogui
Mokiniai, apibrėžę savo rankos kontūrą, ant kiekvieno nupiešto rankos piršto surašė vardus tų žmonių, į kuriuos gali kreiptis pagalbos, kai iš jų tyčiojamasi ir suklijavę į geranoriškumo medį užtvirtino pridėdami savo delną prie medžio, kai kurie pasidalino ką parašė.
Šio užsiėmimo metu mokiniai patyrė daug gerų akimirkų, nuoširdžiai dirbo grupelėse, palaikė vienas kitą, noriai bendravo, išsakė savo jausmus, gerąsias savo savybes, pasakojo, kad savo laisvalaikį leidžia be patyčių.
Socialinė pedagogė
Nuotraukas peržiūrėsite paspaudę rodyklę ant tamsios juostos
Informacija atnaujinta: 2016-11-28 13:11:40